Autodesk Premium planas – kas tai ir kokia jo teikiama nauda vartotojui?

Architektūra Darbo eigos optimizavimas Gamyba Geodezija Infrastruktūra Lauko inžinerinės sistemos Paskyra Pastato vidaus inžinerinės sistemos Statinių konstrukcijos Statyba Andrius Baranauskas
11 spa 2022

Norime Jums pristatyti ir plačiau papasakoti apie Autodesk gamintojo siūlomą Premium planą bei šio plano teikiamą naudą Autodesk programinių įrangų vartotojams.

 

Autodesk Premium – kas tai?

 

Autodesk Premium – tai planas skirtas kompanijoms, kurios turi 10 ir daugiau aktyvių nuomos licencijų, padėti efektyviau išnaudoti turimas licencijas, optimizuoti jų naudojimą  bei pasiūlyti klientams išskirtines licencijų valdymo, techninės pagalbos, išsamių vartotojų ataskaitų galimybes.

Premium planas – tai metinė nuomos paslauga jau turimoms licencijoms.

 

Autodesk Premium plano nauda vartotojui

  • Techninė pagalba 24/7

 

 

Autodesk Premium plano teikiama nauda vartotojui, infoera.lt

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Single Sign on (SSO) – paprastesnis ir saugesnis licencijų aktyvavimas vartotojams. SSO sprendimas leidžia kompanijos domene registruotiems vartotojams, vos keliais paspaudimais aktyvuoti priskirtas Autodesk licencijas, naudojant bendrus kompanijos prisijungimus – el. paštą ir slaptažodį*. Taip sutaupomas laikas, kadangi nebereikia laukti el. paštų patvirtinimo Autodesk sistemoje ir darbuotojas gali iš karto pradėti darbus. Be to, toks sprendimas eliminuoja galimas slaptažodžių vagystės ar neteisėto dalijimosi tikimybes ir užtikrina įmonės turimų licencijų saugumą.   

*Naudojant SSO nebereikia kurti atskirų Autodesk paskyrų – pradedant naudotis programine įranga, naujam vartotojui tereikia suvesti bendrus įmonės prisijungimo duomenis į prisijungimo sistemą.

 

Autodesk Premium teikiama nauda vartotojui, infoera.lt

Autodesk Premium teikiama nauda vartotojui, infoera.lt

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Katalogo sinchronizavimas (angl. Directory Sync). Norint automatizuoti licencijų vartotojų grupes, yra galimybė sujungti organizacijos katalogą su Autodesk vartotojų valdymo platforma. Toks sprendimas administratoriams leidžia apibrėžti vartotojų grupes, kurios gali būti sinchronizuojamos su organizacijos komanda Autodesk paskyroje – licencijų turėtojai gali būti įtraukti į komandą be papildomų pastangų, o administratoriui nebereikia įtraukinėti narių rankiniu būdų.

 

Autodesk Premium teikiama nauda vartotojui, infoera.lt

Taip pat, tai aktualu tai atvejais, kai įrenginiai yra pametami arba pavogiami – katalogo sinchronizacijos pagalba galima greitai ir nesudėtingai pašalinti naudotojo prieigą.

  • Produkto naudojimo ataskaita pagal vartotojo informaciją. Šis sprendimas leidžia gauti išsamias ataskaitas, kuriose atsispindi, koks vartotojas, kiek konkrečiai laiko ir kokiu metu, naudojo programinė įrangą. Naudojant šią funkciją, galima lengviau įvertinti ir analizuoti, kaip produktyviai išnaudojamos turimos licencijos, taip pat, galima numatyti tam tikras licencijų naudojimo tendencijas ir įvertinti jų poreikį.

 

By User apžvalgoje pagal vartotoją matome, kokie produktai ir kaip dažnai yra naudojami (paveikslas žemiau).

 

Autodesk Premium teikiama nauda vartotojui, infoera.lt

 

Taip pat, pasirinkus konkretų vartotoją, galima matyti pilną naudojimo ataskaitą: kokie produktai buvo naudojami, jų naudojimo laikas, dažnumas ir kt.

 

Autodesk Premium teikiama nauda vartotojui, infoera.ltAutodesk Premium plano nauda vartotojui, infoera.lt

 

 

 

 

 

 

 

 

Pagrindinius Standard ir Premium plano skirtumus rasite video įraše žemiau.

 


Turite klausimų? Susisiekite su Autodesk programinės įrangos specialistu Andriumi Baranausku, el. paštu andrius.b@infoera.lt arba tel., +370 640 50 880

Susisiekti