Vertikali transporto priemonių trajektorijos simuliacija, naudojant „Autopath“ sprendimą

2023 Architektūra Įrankiai ir funkcijos Kelių ir transporto inžinerija Andrius Baranauskas
14 lap 2022

„Autopath“ programinė įranga. Kam ji skirta?

 

CGS LABS Autopath - transporto priemonių manevrų simuliavimo programinė įranga

„Autopath“® – tai CGS LABS gamintojo transporto priemonių manevrų simuliavimo programinė įranga, skirta kelių inžinierių, transporto inžinerijos specialistų, architektų, miestų infrastruktūros projektuotojų atliekamų darbų efektyvumui didinti.

„CGS Autopath“® programinė įranga dažniausiai naudojama analizuoti transporto priemonės judėjimo manevrus keliuose, sankryžose, žiedinėse sankryžose, automobilių parkavimo vietose, statybvietėse, oro uostose, pakrovimo aikštelėse ir kt.

„Autopath“® sprendimas neapsiriboja vien tik transporto priemonių bibliotekomis – sudaryta galimybė suprojektuoti ir specializuotas transporto priemones tokias, kaip kranai, šakiniai krautuvai ir kt.

Šis produktas gali būti naudojamas, kaip priedas prie „AutoCAD Civil 3D“®, „AutoCAD“®, „AutoCAD Map 3D“® ir „BricsCAD®“ programinių įrangų.

Šiame blog‘o įraše papasakosime, kuo naudinga vertikali transporto priemonės simuliacija ir kaip ši simuliacija yra atliekama.

 

Kaip atlikti transporto priemonių vertikalią trajektorijos analizę?

 

Vertikali trajektorijos analizė naudojama infrastruktūros projektuose. Ši analizė suteikia galimybę patikrinti ar pasirinktos transporto priemonės, tokios kaip greitoji pagalba, gaisrinė, specialus statybų transportas ir kt., sklandžiai įveiks suplanuotą trajektoriją. Šis funkcionalumas naudingas tikrinant vartų, požeminio garažo ir kt., pravažiuojamumą.

Prieš atliekant šią komandą su programine įranga, visų pirma, turite turėti išilginį profilį – poliliniją, kuri apibrėš kelio atkarpos profilį.

 

CGS LABS Autopath - transporto priemonių manevrų simuliavimo programinė įranga

 

Tuomet, renkamės komandą „Vertical Analysis“

 

CGS LABS Autopath - transporto priemonių trajekotrijų simuliavimo programinė įranga

 

Pasirinkus komandą, iš katalogo reikia pasirinkti transporto priemonę su reikiamais gabaritais, ašių skaičiumi ir patvirtinti savo pasirinkimus paspaudžiant „OK“. Sekantis žingsnis – pasirinkti išilginį kelio profilį, atvaizduojantį kelio poliliniją.

Taip gaunama transporto priemonės vertikali trajektorija. Programa iš karto raudonai, ties polilinija, pasufleruoja, jei yra vertikalios linijos trajektorijos netikslumų. Visus netikslumus, pelės pagalba, galime tempti ir koreguoti, taip išspręsdami atsiradusias problemas.

Žemiau pateikiame video įrašą, kuriame galite matyti, kaip, žingsnis po žinksnio, atliekama vertikali analizė su „Autopath“® sprednimu

 

 

Susikirtimų analizės atlikimas, naudojant „Autopath“

Turėdami vertikalią simuliacijos trajektoriją galime atlikti susikirtimų analizę. Pirmasis žingsnis – meniu juostoje pasirinkti komandą „Collision Detection“

 

CGS LABS Autopath - transporto priemonių trajekotrijų simuliavimo programinė įranga

 

Tuomet, reikia pasižymėti tikrinamą objektą ir vertikalią kelio trajektoriją. Programa automatiškai indikuoja susikirtimus su objektu. Identifikavus potencialius susikirtimus, atliekama trajektorijos korekcija, taip išvengiant klaidos.

 

CGS LABS Autopath, www.infoea.lt

Žemiau pateikiame video įrašą, kuriame galite matyti, kaip, žingsnis po žinksnio, atliekama susidūrimo analizė su „Autopath“® sprednimu

 

 


Turite klausimų? Susisiekite su programinės įrangos specialistu Andriumi Baranausku, el. paštu andrius.b@infoera.lt arba tel. +370 640 50 880