„Maya Quad Draw“ – įrankis objektams perkurti
Kuriant 3D modelius, skirtus žaidimams, filmams ar reklamoms, susiduriama su tam tikrais industrijos standartais ir modelių struktūros reikalavimams. Norint žaidimo modelį pritaikyti filmui – mes tiesiog modelį detalizuojame, padarome sudėtingesnę struktūrą (topologiją) ir jis jau tinkamas. O ką daryti jei jau turime sudėtingos struktūros 3D modelį ir jį norime turėti žaidime?
Tam „Autodesk Maya“ programinė įranga turi puikų įrankį naujam objektui su nauja struktūra (topologija) sukurti, naudojant jau esamą 3D modelį – „Quad Draw“. Ši funkcija vadinama – „Retopology“, jos pagalba su „Maya“ galite filmui sukurtą 3D modelį perkurti ir naudoti žaidime.
„Quad Draw“ įrankis ne tik sutaupys Jums laiko, jis gerokai patobulins Jūsų darbo eigą. Plačiau apie „Quad Draw“ įrankį – video siužete.