Fusion Teams: bendradarbiaukite be apribojimų vienoje platformoje
Fusion – tai debesų technologijos (angl. Cloud based) pagrindu veikianti platforma, kuri palengvina sklandų projektavimo ir inžinerinių komandų bendradarbiavimą. Bendradarbiavimas realiuoju laiku bei kitos duomenų valdymo priemonės užtikrina, kad visi komandos nariai turėtų visą su projektu susijusią informaciją, taip sumažinant komunikacijos spragas ir pagreitinant sprendimų priėmimą.
Su Fusion Teams galite:
- Pasiekti ar redaguoti duomenis bei pasidalinti jais su kitais vartotojais;
- Tvarkyti vartotojus ir jų teisių prieigos prie atitinkamų projektų;
- Bendrauti ir diskutuoti su projekto dalyviais naudodami komentarų laukelį ir žymėdami pastabas;
- Peržiūrėti duomenis iš bet kurio įrenginio ir iš bet kurios vietos;
- Bendrinti failus su komandos grupe, įskaitant savo klientus ir tiekėjus, kurie paprastai neturi prieigos prie projektavimo programinės įrangos įrankių.
Paprasčiau tariant, Fusion Team – tai įrankis, padedantis efektyviai bendradarbiauti, sujungiant duomenis ir žmones į vieną vietą.
Kaip naudoti Fusion Teams?
Pirmasis žingsnis norint bendradarbiauti su savo komandos nariais, tai sukurti komandą Fusion programoje. Sukūrus komandą galėsite pakviesti visus reikiamus bendradarbius, kad šie prisijungtų prie projekto.
Kai tik sukursite projektą, galėsite pradėti kelti ir dalintis visa svarbia projektui reikalinga informacija. Siekiant organizuoti duomenis ir darbus, platformoje galėsite kurti aplankus ir poaplankius pagal įmonėje naudojamas aplankų struktūras, kurias vartotojai atpažins.
Jei esate savo komandos administratorius galite konfigūruoti komandos nustatymus tokius kaip:
- Failų bendrinimo nustatymai
Tačiau, jei ši funkcija jums ir jūsų komandai nereikalinga, ją galima išjungti iš administratoriaus portalo.
- Naujų komandos narių pridėjimas.
Kaip administratorius, galite kontroliuoti, su kokia sąlyga gali būti pridedami nauji projekto nariai: tik kviečiami administratoriaus, reikalingas administratoriaus patvirtinimas arba nereikalingas administratoriaus patvirtinimas.
- Priskiriant komandos ir projekto vaidmenis. Jūsų komandoje vartotojai gali turėti skirtingas teises arba vaidmenis. Vaidmenys Fusion Team sistemoje skirstomi į du lygius: komandos ir projektų. Vaidmenys nulemia, ką narys gali daryti komandoje ir projekto viduje.
Daugiau informacijos apie tai, kaip valdyti komandos narius, rasite šiame vaizdo įraše: Fusion Teams
Daugiau galimybių su Fusion Manage Extension
Jei reikia perkelti bendradarbiavimą ir projektų valdymą į aukštesnį lygį, apsvarstykite galimybę naudoti Fusion Manage Extension. Šis plėtinys leidžia komandai dokumentuoti gaminio dizaino iteracijas naudojant Pakeitimų valdymo funkciją. Taip pat su šiuo plėtiniu galite fiksuoti, pranešti, patvirtinti ir peržiūrėti visą pakeitimų užsakymų istoriją, organizuoti leidimų valdymą ir naudotis automatizuotu detalių numeravimu.
Kartu su jau minėtomis funkcijomis, Fusion Manage Extension taip pat suteikia saugią ir prieinamą saugyklą debesyje. Galite lengvai bendradarbiauti ir perduoti duomenis, būdami tikri, kad pašaliniai asmenys, be tinkamų įgaliojimų, negalės pasiekti jūsų duomenų.
Turite klausimų? Susisiekite su gamybos sprendimų specialistu – CAD Laurynu Stasikėliu, el. paštu: laurynas@infoera.lt arba tel.: +370 649 514 60
Susisiekti