Autodesk Build
Autodesk Build – projektų ir statybos darbų valdymo sprendimas, įtrauktas į Autodesk Construction Cloud įrankių rinkinį. Šis sprendimas supaprastina bendradarbiavimą tiek projekte, tiek ir tarp projektų, leidžia valdyti projektų dokumentus, 3D modelius, BIM informacija ir suteikia realaus laiko duomenų peržiūra. Su Autodesk Build, iš vienos centrinės vietos, komandos gali tvarkyti projekto ir statybų pakeitimus, atlikti saugos patikrinimus, todėl tampa lengviau laikytis projekto tvarkaraščių ir numatyto biudžeto. Šis sprendimas suteikia įvairias ataskaitas, leidžia valdyti darbų procesus ir, remiantis projekto duomenimis, priimti teisingus sprendimus.
Pagrindinės Autodesk Build funkcijos
- Dokumentų valdymas. Centrinėje saugykloje saugokite ir tvarkykite visus su projektu susijusius dokumentus: brėžinius, technines specifikacijas ir 3D modelius.
- Pakeitimų/problemų valdymas (Issue). Sekite ir valdykite visus su projektu susijusius pakeitimus, įskaitant patvirtinimus, darbo srautus ir komunikaciją.
- Užduočių valdymas. Sukurkite, sekite ir valdykite užduotis nuo pradžios iki pabaigos, užtikrindami projekto reikalavimų ir terminų laikymosi.
- RFI valdymas. Sekite RFI ir valdykite visą RFI procesą: atsakymus, būsenos atnaujinimus ir patvirtinimus.
- Problemos stebėjimas. Sukurkite, priskirkite ir stebėkite problemas iš bet kurio įrenginio, užtikrinant, kad problemos būtų sprendžiamos greitai ir efektyviai.
- Kokybės ir saugos valdymas. Supaprastinkite kokybės ir saugos procesus su iš anksto sukurtais šablonais, formomis ir tikrinimo sąrašais.
- Analizė ir ataskaitos. Gaukite duomenis apie projekto esamą situaciją realiu laiku.
- Mobilioji programėlė (PlanGrid – nuo šiol Autodesk Construction Cloud). Gaukite projektų informaciją iš bet kurios vietos su Autodesk Build programėle, kuri yra prieinama iOS ir Android operacinių sistemų įrenginiuose.
- Prisijunkite Autodesk Build prie kitų Autodesk įrankių, tokių kaip Autodesk Revit, Takeoff ir kitų sprendimų.
Issue valdymas
Statybos projektukuose visuomet kyla problemų ir iššūkių, todėl itin svarbu kuo greičiau identifikuoti visas galimas problemas ir imtis veiksmų, kad šios neturėtų įtakos projekto laikui ir biudžetui. Būtent šioje vietoje Issue funkcionalumas ir atlieka pagrindinį vaidmenį.
Issue – tai vienas svarbiausių ACC įrankių, kuris leidžia tvarkyti problemas ir sekti jų sprendimą viso projekto metu. Su šia funkcija, komandos gali efektyviai tvarkyti ir vykdyti komunikaciją, nesudėtingai identifikuoti, sekti ir tvarkyti kylančias problemas, sumažinti projekto riziką ir pasiekti gerų darbo rezultatų.
Issue funkcionalumas leidžia sukurti problemas pagal tipus, jas priskirti komandos nariams ir nustatyti atliekamų darbų terminus. Visa tai palengvina komunikaciją tarp projekto dalyvių, be to, panaikina el. laiškų rašymo ar telefoninių skambučių poreikį, nes visi nariai, realiu laiku sužino kas ir kada turi būti padaryta, kokios užduotys yra priskirtos konkrečiam asmeniui.
Kitas Issue funkcijos privalumas – projekto rizikos sumažinimas. Turėdamos galimybę realiuoju laiku identifikuoti ir stebėti problemas, komandos gali žaibiškai reaguoti ir išspręsti susidariusias situacijas, taip užkertant kelią didesnėms problemoms ateityje. Issues naudojimas ne tik padeda mažinti riziką, laikytis nustatytų terminų, bet ir užtikrina, jog būtų laikomasi kokybės standartų, o tai yra itin svarbus aspektas statybų pramonėje.
Platforma prieinama iš bet kurios vietos, todėl komandoms lengva pasiekti ir tvarkyti visas užduotis nepriklausomai nuo vietos.
Tvarkaraščiai ir grafikai
Autodesk Construction Cloud (ACC) platforma turi nemažai įrankių, padedančių dirbti efektyviau, vienas iš jų – tvarkaraščių planavimas. Šis įrankis leidžia tvarkyti ir stebėti projektų laiko planus bei juos optimizuoti, o tai yra labai svarbu norint išvengti vėlavimų, gerinti bendradarbiavimą tarp komandos narių ir užtikrinti sėkmingą projektų įgyvendinimą.
Vienas iš svarbiausių ACC tvarkaraščių planavimo privalumų – efektyviau planuojamas ir organizuojamas darbo laikas. Naudojant tvarkaraščius, komandos nariai gali kurti detalius tvarkaraščius, priskirti užduotis bet kuriam komandos nariui ir stebėti pažangą realiu laiku. ACC tvarkaraščių planavimo funkcijos suteikia komandoms galimybę prisitaikyti ir prisiderinti prie keleto situacijų: galima kurti pasirinktus tvarkaraščius ir užduočių sąrašus, sekti ir keisti laiko planus realiu laiku. Toks laiko planavimo būdas padeda užtikrinti, jog projektai būtų atliekami laiku, be to, mažina darbo klaidų riziką.
Sheets (dokumentai)
Autodesk Construction Cloud (ACC) Sheets – vienas svarbiausių įrankių, kuris padeda statybos komandoms kurti, tvarkyti ir dalintis projektų dokumentais. Šis įrankis naudingas tuo, jog jame galima kurti ir redaguoti visus projektų dokumentus, kaip pavyzdžiui, brėžinius, specifikacijas, konstrukcijų planus, 3D modelius ir t.t.
Vienas svarbiausių privalumų naudojant ACC Sheets – galimybė išvengti klaidų ir nesusipratimų tarp komandų narių. Visi dokumentai yra saugomi vienoje vietoje, o tai padeda užtikrinti, kad visi nariai naudoja naujausią ir teisingą informaciją. Be to, dokumentai yra lengvai pasiekiami visiems komandų nariams, taigi užtikrinamas efektyvus bendradarbiavimas ir komunikacija.
Kitas svarbus privalumas , tad, jog ACC Sheets suteikia galimybę sekti ir valdyti dokumentų versijas, kas yra labai svarbu, kai keičiamas projektų turinys. Komandos nariai gali lengvai pamatyti, kas ir kada pakeitė dokumentą, taip pat gali grįžti prie ankstesnių versijų, jei to reikia.
Dar vienas svarbus privalumas – komandos turi galimybę sukurti nuorodas tarp dokumentų. Nuorodas galima sukurti tarp susijusių dokumentų, taip pat galima sukurti nuorodas į konkretų dokumento puslapį ar net į 3D modelį. Tai padeda užtikrinti, kad visi dokumentai būtų lengvai surandami ir komanda galėtų greitai susipažinti su visa svarbia informacija.
Projekto dalyvių valdymas
Autodesk Construction Cloud (ACC) yra puikus įrankis, padedantis statybos komandoms tvarkyti projektus ir valdyti komandos narius. ACC nariai gali lengvai matyti ir valdyti savo komandos narių teises, taip pat gali priskirti atsakomybę, nustatyti ir keisti vartotojų roles ar deleguoti užduotis.
Projektų administratoriai turi galimybę priskirti vartotojams atitinkamas teises, kad šie galėtų dirbti tik su tam tikrais projektų dokumentais ir duomenimis. Taip pat ACC suteikia galimybę valdyti ir peržiūrėti vartotojo veiklą projektuose, o tai padeda stebėti darbuotojų atliktas užduotis ir pažangą.
Be viso to, ACC leidžia kurti ne tik projekto komandas, bet ir vartotojų grupes, o tai itin patogu, kai reikia dalintis informacija ir užduotimis tarp grupės narių.
Toks projektų valdymas administratoriams suteikia visapusišką valdymo ir kontrolės galimybę, kuri užtikrinti, kad visi projektai vyktų sklandžiai ir efektyviai.
Autodesk Takeoff
Autodesk Takeoff – tai Autodesk Construction Cloud įrankių rinkinio dalis. Šis sprendimas, veikiantis debesų pagrindu (angl. Cloud based), skirtas kiekių ir kainų skaičiavimams atlikti. Naudojant Autodesk Takeoff, galima optimizuoti statybos projektų darbus, tiksliai įvertinti išlaidas ir sumažinti riziką. Takeoff sprendimas leidžia greitai ir paprastai, remiantis 2D ir 3D modeliu, atlikti kiekių skaičiavimą bei generuoti išsamias ataskaitas.
Pagrindinės Autodesk Takeoff funkcijos:
- 2D ir 3D kiekių skaičiavimas. Atlikite tikslų kiekių skaičiavimą iš 2D ir 3D modelių per labai trumpą laiką, lyginant su tradicinėmis metodikomis.
- Duomenų organizavimas. Laikykite visus projekto duomenis centrinėje vietoje, kurioje lengvai rasite visus tuo metu reikalingus dokumentus.
- Išsamių ataskaitų kūrimas. Generuokite išsamias ataskaitas, kuriose aiškiai matomi kiekiai, matavimai ir kiti svarbūs projektų duomenys.
- Dirbkite bendradarbiaujant su komanda ir dalinkitės projektų duomenimis ir informacija realiu laiku.
- BIM integracija. Importuokite 3D modelius iš Autodesk Construction Cloud, Revit ir kitų BIM sprendimų ir atlikite kiekių skaičiavimą tiesiai modelyje.
- Kiekių dydžiai. Autodesk Takeoff yra sprendimas, leidžiantis atlikti kiekių skaičiavimą itin dideliuose projektuose.
- Šablonai. Sukurkite skaičiavimų šablonus, kurie padės optimizuoti kiekių skaičiavimo darbo eigą ir užtikrins nuoseklumą visuose projektuose.
- Programėlė telefone ar planšetėje. Naudojant Autodesk Takeoff mobiliąją programėlę, skirtą iOS ir Android įrenginiams, turėsite prieiga prie kiekių skaičiavimo duomenų iš bet kurios vietos.
- Sąsaja su kitais įrankiais. Autodesk Takeoff gali būti integruojamas su kitais Autodesk Construction Cloud sprendimais.
Turite klausimų? Susisiekite su Cloud sprendimų specialistu Imantu Maciukevičiumi el. paštas: imantas@infoera.lt arba tel.: +370 690 28 667