Naujas Autodesk programinės įrangos pirkimo modelis: kokie pokyčiai laukia?
Nuo RUGSĖJO 16 d., keičiasi Autodesk programinės įrangos prenumeratų įsigijimo ir atnaujinimo tvarka. Šie pokyčiai palies visus Autodesk programinės įrangos pirkėjus, išskyrus viešojo sektoriaus ir valstybines įstaigas. Žemiau pateikiame informaciją apie būsimus pokyčius.
Kaip veiks naujasis modelis ir kas pasikeis?
Nuo minėtos datos bus pereinama prie NAUJO ATSISKAITYMO MODELIO ir klientai, pirkdami arba atnaujindami Autodesk programinę įrangą, turės susimokėti Autodesk kompanijai.
Iki RUGSĖJO 9 d. (imtinai), dar galite pirkti ir atsinaujinti turimą įrangą per UAB InfoEra. Rugsėjo 9-15 d., užsakymai nebus vykdomi dėl techninių darbų, o nuo rugsėjo 16 d. įsigalios naujasis pirkimo modelis.
Kaip vyks naujasis pirkimo ir programinės įrangos atnaujinimo procesas?
- Klientas, norėdamas įsigyti arba atnaujinti įrangos prenumeratą, susisiekia su savo partneriu – UAB InfoEra.
- Mes, kaip jūsų partneris, suteiksime Jums konsultaciją, padėsime rasti geriausiai Jūsų poreikius atitinkantį sprendimą ir pateiksime pasiūlymą.
- Klientui patvirtinus pasiūlymą, UAB InfoEra suformuos užsakymą sistemoje ir Autodesk atsiųs sąskaitą faktūrą klientui apmokėjimui.
UAB InfoEra ir toliau išlieka Jūsų technologiniu partneriu. Kokius privalumus gauna klientai, pirkdami Autodesk programinę įrangą iš mūsų:
- Padedame išsirinkti/pritaikome pagal kliento poreikius kompleksinius programinės įrangos sprendimus.
- Teikiama techninė pagalba Lietuvių kalba.
- Konsultuojame programinės įrangos aktyvacijos ir naudojimo klausimais.
- Kaip autorizuotas Autodesk mokymų centras, vedame mokymus su Revit, AutoCAD, Civil 3D, Fusion ir kt. įrangomis.
- Teikiame BIM mokymus ir konsultacijas.
- Pateikiame klientams raštą dėl legalios programinės įrangos įsigijimo.
- Padedame rasti efektyvius sprendimus siekiant optimizuoti darbo procesus.
- Atliekame turimos programinės įrangos licencijų efektyvumo vertinimą ir padedame optimizuoti licencijų kiekį jas sumažinant/padidinant arba keičiant vienas programas į kitas.
Įsigijus arba atnaujinus programinę įrangą, UAB InfoEra ir toliau išliks Jūsų pagrindinis kontaktas.
Siekdami padėti Jums šiuo pereinamuoju laikotarpiu, esame pasirengę atsakyti į Jums kylančius klausimus ir kviečiame susisiekti su mūsų komanda žemiau nurodytais kontaktais:
Andrius Baranauskas – Autodesk programinės įrangos pardavimų specialistas – el. p.: andrius.b@infoera.lt arba tel.: +37064050880
Imantas Maciukevičius – Cloud sprendimų specialistas – el. p. imantas@infoera.lt arba tel.: +37069028667
Laurynas Stasikėlis – Fusion specialistas – el. p.: laurynas@infoera.lt arba tel.: +37064951460
Vytautas Puras – Revit specialistas – el. p.: vytautas@infoera.lt arba tel.: +37069986907
Leonas Jasevičius – Technologijų direktorius – el. p.: leonas@infoera.lt arba tel.: +37065217042