Shotgun
Autodesk Shotgun® – tai debesų sprendimas žaidimų, filmų ir animacijų kūrimo procesui stebėti, priežiūrai atlikti bei turiniui valdyti skirtas įrankis.
Autodesk Shotgun® Jums ir Jūsų komandai leidžia planuoti, stebėti, valdyti projektus ir bendradarbiauti komandos viduje, dalintis turiniu ir priskirti užduotis. Tai pagreitina kūrimo procesą visiems komandos nariams. Šio įrankio lankstumo dėka galėsite Shotgun® pritaikyti prie bet kokio sudėtingumo darbų eigos. Ir visai nesvarbu ar Jūsų komandoje 5 nariai viename biure, o galbūt 500 išsibarstę per visą pasaulį – projektą suvaldysite. Shotgun® įrankis gali būti plečiamas, tad pritrūkus įrankių ar norint automatizuoti procesus – Jūs turite tam galimybę.
PERŽIŪRA
Kūrėjai ir projekto vadovai gali lengvai ir greitai bendradarbiauti ir pasiekti visus įrankius naudodami tiek kompiuterius, naršykles, tiek mobiliuosius įrankius.
- Efektyvus darbo organizavimas – galite visus vykdomus darbus stebėti greitai ir patogiai;
- Patvirtinimai gali būti atlikti nepaisant vietos apribojimų. Taip pat realiuoju laiku suteikiamos visos galimybės gauti reikiamus atsakymus projekto dalyviams dėl tolesnės darbo eigos, pakeitimų.
KŪRIMO STEBĖJIMAS
Įrankis, kuris padeda suvaldyti tiek projektus, tiek žmogiškuosius išteklius.
- Veiksmingas laiko ir išteklių planavimas;
- Patogus užduočių paskirstymas ir priskyrimas;
- Išsamios ataskaitos padės lengvai stebėti progresą, projekto terminus bei jų laikymąsi.
TURINIO VALDYMAS
Kuriant šiuolaikinį filmą, žaidimą ar specialiuosius efektus didelis iššūkis kyla siekiant suvaldyti visą komandos sukurtą turinį, jį tinkamai versijuoti ir organizuoti. Atlikus Shotgun® integraciją į Jūsų darbo eigą ir į programinę įrankį leis tai sėkmingai atlikti.
- Integracija su įvairia turiniui kurti skirta programine įranga – Hiero, Nuke, MARI (The Foundry), Houdini (SideFX), 3ds Max®, Maya®, MotionBuilder®, Softimage® (Autodesk®), Photoshop (Adobe) bei su vizualizavimo įrankiais Deadline, Qube and Rush.