Autodesk Construction Cloud: tvarkaraščių kūrimo ir resursų valdymo galimybės | Nemokamas vebinaras

Autodesk Build Autodesk Construction Cloud vebinaras
14 bir 2023

Autodesk Construction Cloud: tvarkaraščių kūrimo ir resursų valdymo galimybės

 

 

Autodesk Build – sprendimas, suteikiantis galimybę kurti, valdyti ir sekti projekto tvarkaraščius bei valdyti turimus resursus.

Tvarkaraščių valdymas ir sekimas apima: projekto etapų ir tikslų apibūdinimą, atliekamų užduočių progreso stebėjimą ir tvarkaraščių atnaujinimą realiu laiku. Komandos, dirbančios su Autodesk Build sprendimu, turi galimybę kurti „Gantt“ diagramas ir stebėti „kritines kelio analizes“ (angl. Critical path analysis), siekiant suprasti grafiko pakeitimų poveikį projekto terminams.

Autodesk Build lengvai pritaikomas ir resursų valdyme. Sprendimas leidžia valdyti turimą įrangą, darbuotojų užimtumą ir projektui naudojamas medžiagas. Naudodamos šią įrangą, komandos gali  priskirti reikiamus išteklius prie konkrečių užduočių, stebėti įrangos, darbuotojų užimtumą ir išteklių panaudojimą, siekiant užtikrinti, kad projektas būtų įvykdytas laiku ir neviršytų numatyto biudžeto.

Būtent apie šias dvi temas ir kalbėsime vebinaro metu. Cloud sprendimų specialistas Imantas Maciukevičius aptars šias temas:

  • Autodesk Construction Cloud ir Build modulio pristatymas.
  • Tvarkaraščių kūrimas ir valdymas: etapų ir tikslų apibūdinimas, progreso sekimas.
  • Realaus laiko (angl. real-time) atnaujinimai ir bendradarbiavimas komandoje.
  • „Gantt“ diagramos ir „kritinio kelio analizė“ projekto vizualizavimui.
  • Išteklių valdymas: darbuotojų užimtumas, įranga ir medžiagos.
  • Turto valdymo funkcijos: atsargų stebėjimas ir priskyrimas konkrečioms užduotims.

Renginio trukmė: iki 1 val.

 


Turite klausimų? Susisiekite su Cloud sprendimų specialistu Imantu Maciukevičiumi, el. paštu: imantas@infoera.lt arba tel.: +370 690 28 667

Susisiekti