SketchUp Pro® ir V-ray Next for SketchUp mokymo kursai – nauja mokymų programa, apimanti atnaujintą darbo eigą su SketchUp Pro® ir naujausia V-Ray Next for SketchUp programinės įrangos versija. Šių mokymų metu išmoksite sukurti išbaigtą interjero ir eksterjero projektą, kuris atrodys ne tik realistiškai, bet ir bus paruoštas post – produkcijai. Kūrimo metu bus panaudotos naujausios modeliavimo, apšvietimo ir medžiagų kūrimo technologijos, kurios ne tik padės sutaupyti laiko, bet ir projektus perkelti į kitą lygį.

SketchUp Pro® ir V-ray Next for SketchUp mokymai yra intensyvūs ir trunka 24 akad. val. Rekomenduojame kursą skaidyti į 6 dalis po 4 ak. val. Kursų programa yra pritaikyta pradedantiesiems.

 

SUSISIEKTI DĖL MOKYMŲ

Mokymo kursų programa:

Intro:

  • Pažintis su programine įranga: veikimo principas, vartotojo sąsaja, darbo aplinkos formavimas, pagrindiniai nustatymai;
  • SketchUp – BIM (Statinio informacinis modeliavimas) dalis;
  • Projekto pasirinkimas ir aptarimas.

3D modeliavimas:

  • Pažintis su 3D modeliavimo – braižymo bei valdymo įrankiais;
  • Projekto organizavimo sistema: grupės ir komponentai, sluoksniai;
  • 3D modelių (komponentų) kūrimas skirtingais metodais.

Import / export:

  • Projekto sąsaja su didžiausia nemokamų 3D modelių biblioteka: „3D Warehouse“;
  • Modeļio pateikimas: pjūviai, scenos, šešėliai, stiliai, rūkas;
  • Projekto perkėlimas iš CAD į „SketchUp“.

Projekto pateikimas  – Layout:

  • Projekto parengimas prezentacijai: darbas su „Layout“, apipavidalinimo būdai, sluoksniai, stiliai, braižymo įrankiai, tekstas ir redagavimas, darbo paruošimas spaudai;
  • Interjero, eksterjero ir produkto iliustracija: kūrimo pagrindai ir gairės.

V-Ray Next for SketchUp:

  • Vizualizavimo projekto pasirinkimas ir aptarimas;
  • Pažintis su „V-Ray Next“ darbo langais ir įrankių juostomis.

Apšvietimas:

  • Apšvietimas Dome Light su HDRI – realistiškas apšvietimo sprendimas;
  • Papildomas apšvietimas – plane light, sphere light;
  • Vizualizacijos detalizavimas su Ambient Occlusion;
  • Vizualizavimas realiu laiku su GPU ir naujausia „V-Ray Next“ technologija.

Medžiagų kūrimas:

  • Medžiagos: pagrindinių medžiagų kūrimas, atspindžiai, refrakcija, permatomumas, skaidrumas;
  • Realistiškų medžiagų kūrimas naudojant tekstūras (maps);
  • Bendrieji nustatymai: renderio optimizacija;
  • „Frame Buffer“: vizualizacijos (renderio) išsaugojimas;
  • „V-ray proxies“: jų kūrimas ir naudojimas.

Vizualizavimas:

  • „Renderio“ sluoksniai: „Render Elements“;
  • „Renderinimas“ keliais kompiuteriais vienu metu – paskirstytų resursų vizualizavimas;
  • Galutinis vizualizacijos kūrimas ir post-produkcijos supratimas.

Registracija mokymams