SketchUp Pro® ir V-ray Next for SketchUp mokymo kursai – nauja mokymų programa, apimanti atnaujintą darbo eigą su SketchUp Pro® ir naujausia V-Ray Next for SketchUp programinės įrangos versija. Šių mokymų metu išmoksite sukurti išbaigtą interjero ir eksterjero projektą, kuris atrodys ne tik realistiškai, bet ir bus paruoštas postprodukcijai. Kūrimo metu bus panaudotos naujausios modeliavimo, apšvietimo ir medžiagų kūrimo technologijos, kurios ne tik padės sutaupyti laiko, bet ir projektus perkelti į kitą lygį.

SketchUp Pro® ir V-ray Next for SketchUp mokymai yra intensyvūs ir trunka 24 akad. val. Rekomenduojame kursą skaidyti į 6 dalis po 4 ak. val. Kursų programa yra pritaikyta pradedantiesiems.

 

SUSISIEKTI DĖL MOKYMŲ

Mokymo kursų programa:

Intro:

  • Pažintis su programine įranga: veikimo principas, vartotojo sąsaja, darbo aplinkos formavimas, pagrindiniai nustatymai;
  • SketchUp ir kompiuterio nustatymai tarpusavyje, Windows programinės įrangos suderinimas su SketchUp ir V-ray Next for SketchUp;
  • Projekto pasirinkimas ir aptarimas.

3D modeliavimas:

  • Pažintis su 3D modeliavimo – braižymo bei valdymo įrankiais;
  • Projekto organizavimo sistema: grupės ir komponentai, sluoksniai;
  • 3D modelių (komponentų) kūrimas skirtingais metodais.

Import / export:

  • Projekto sąsaja su didžiausia nemokamų 3D modelių biblioteka: „3D Warehouse“;
  • Modeļio pateikimas: pjūviai, scenos, šešėliai, stiliai, rūkas;
  • Projekto perkėlimas iš CAD į „SketchUp“.

Projekto pateikimas  – Layout:

  • Projekto parengimas prezentacijai: darbas su „Layout“, apipavidalinimo būdai, sluoksniai, stiliai, braižymo įrankiai, tekstas ir redagavimas, darbo paruošimas spaudai;
  • Interjero, eksterjero ir produkto iliustracija: kūrimo pagrindai ir gairės.

V-Ray Next for SketchUp:

  • Vizualizavimo projekto pasirinkimas ir aptarimas;
  • Pažintis su „V-Ray Next“ darbo langais ir įrankių juostomis.

Apšvietimas:

  • Natūralus apšvietimas Sun Light ir saulės spinduliai;
  • Apšvietimas Dome Light su HDRI – realistiškas apšvietimo sprendimas;
  • Papildomas (dirbtinis) apšvietimas – mesh light, plane light, sphere light, IES light;
  • Vizualizavimas realiu laiku su GPU (CUDA, RTX) ir naujausia „V-Ray Next“ technologija.

Medžiagų kūrimas:

  • Medžiagos: pagrindinių medžiagų kūrimas, atspindžiai, refrakcija, permatomumas, skaidrumas;
  • Realistiškų medžiagų kūrimas naudojant tekstūras (maps);
  • Bendrieji nustatymai: renderio optimizacija;
  • „Frame Buffer“: vizualizacijos (renderio) išsaugojimas.

Vizualizavimas:

  • „Renderio“ sluoksniai: „Render Elements“;
  • V-ray Denoiser konfigūracijos ir pritaikymo būdai;
  • „Renderinimas“ keliais kompiuteriais vienu metu – paskirstytų resursų vizualizavimas;
  • Galutinis vizualizacijos kūrimas ir post-produkcijos (corrections control) supratimas.

Registracija mokymams