Maya mokymo kursai

Maya Maya kursai Maya mokymai

„Maya“ mokymus veda UAB „InfoEra” partneriai – kūrybinė studija „STUDIO KIBITZ”. 

„STUDIO KIBITZ” – kūrybinė studija, sutelkusi kvalifikuotų ir sertifikuotų specialistų komandą, kuri padeda mokytis ir tobulėti dirbant audiovizualinių menų srityje. Patyrę specialistai nuolat bendradarbiauja su menų inkubatoriuje AMII įsikūrusiais audiovizualinių menų kūrėjais, Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija, Lietuvos ir užsienio įmonėmis bei individualiais klientais, todėl visada žino ne tik kas yra aktualu šiandien, bet ir ko reikės rytoj. „STUDIO KIBITZ” organizuoja 3D modeliavimo, vizualizacijos, specialiųjų efektų ir kitus mokymus, skirtus žaidimų, animacijos, kino ir kitų audiovizualinių menų kūrimo entuziastams – tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems, tiek profesionalams.


Apie Maya” mokymo kursus

3D modelių kūrimas ir perkėlimas tampa vis spartesnis ir patogesnis. Sukūrus tinkamos struktūros modelius ir norint atlikti animavimą, juos galima lengvai perkelti į tokias programas kaip „Unity” ar „Unreal Engine”. Animuoti sukurtus personažus yra ne tik smagus, bet ir žinių bei pastangų reikalaujantis procesas. Tačiau naudojant judesių įrašymo kostiumą „Motion Capture”, šis procesas tampa įdomus ir žaismingas, o rezultatai pranoksta lūkesčius. „STUDIO KIBITZ” siūlo „įsikūnyti“ į savo žaidimo personažą, kurtą su „Autodesk Maya” ir „Motionbuilder”. „Maya“ mokymų metu išmoksite animuoti 3D modelius, kurie buvo kurti naudojant skirtingą programinę įrangą (net jei modelis turi specialiuosius efektus).

„Maya” mokymo kursų temos:

  • 3D modelių kūrimo pagrindai;
  • Modernus modelių kūrimas su „Quad Draw“ įrankiu;
  • 3D personažo kūrimas;
  • Medžiagiškumo kūrimas;
  • Personažo paruošimas animacijai;
  • Animacijos pagrindai;
  • Personažo animacijos su judesių įrašymo (angl. Motion Capture) kostiumu;
  • Personažo rūbų simuliacija (angl. Cloth simulation);
  • Specialiųjų efektų pagrindai;
  • Dalelių simuliacija;
  • Specialiųjų efektų ir personažo apjungimas;
  • Projekto vizualiavimas;
  • Modelių paruošimas tekstūravimui su Substance Painter;
  • Modelių paruošimas Unreal Engine/ Unity3D žaidimų varikliams.

Domina „Maya“ mokymai? Susisiekite su STUDIO KIBITZ arba su mumis dėl bendrų programinės įrangos mokymų sprendimų.

 

SUSISIEKTI SU STUDIO KIBITZ                                                        SUSISIEKTI SU INFOERA

Registracija mokymams