„V-Ray 3.0 Progressive rendering “ – vertas dėmesio vizualizavimo algoritmas

3ds max v-ray v-ray for 3ds max Imantas Maciukevičius
23 vas 2017

Kartu su „V-Ray for 3ds Max 3.0“ programinės įrangos versija atsirado naujas vizualizavimo algoritmas „Progressive Rendering“.

Ką jis daro kitaip? Ar jis vertas dėmesio? Tokie ir panašūs klausimai buvo keliami „V-Ray“ mokymų metu, todėl nutariau pasidalinti kuo šis vizualizavimo būdas skiriasi nuo mums jau geriau žinomų.

Šis, kaip ir kiekvienas „V-Ray“ vizualizavimo algoritmas, skirtas kuo operatyviau atlikti tam tikras užduotis, veiksmus. Štai „Progressive rendering“ leidžia greičiau pamatyti kuriamą paveiksliuką. Be to, žolės vizualizavimas naudojantis šiuo įrankiu tampa gerokai paprastesnis ir ne toks imlus laikui. Ne ką mažiau svarbu, jog naudojantis „V-Ray for 3ds Max 3.0“  vizualizavimo algoritmu „Progressive Rendering“ galima kontroliuoti ir vizualizavimo laiką.

Plačiau apie „Progressive Rendering“ įrankį – video siužete.