Autodesk programinės įrangos vartotojo paskyros valdymas

AEC Collection AutoCAD Autodesk Revit Andrius Baranauskas
15 geg 2018

Įsigijus Autodesk programinę įrangą (toliau PĮ), vartotojams dažnai kyla klausimų: kaip parsisiųsti programinę įrangą, kur ją rasti, kaip priskirti dedikuotam vartotojui ir kokias programas įmonė yra įsigijusi.

Šiame video bloge pristatysime Jums instrukciją, kurioje rasite atsakymus į šiuos dažnai kylančius klausimus.

Pirmiausia, jei neturite susikūrę Autodesk paskyros ir PĮ įsigyjate pirmą kartą, susiraskite laišką iš Autodesk su pavadinimu „[Confirmation + Next Steps] You’ve got access“ ir spauskite mygtuką “Sign in”, sekite tolimesnes sistemos instrukcijas.

Jums įsigijus programinę įrangą, prieigą prie jos galite valdyti prisijungus prie Jūsų Autodesk paskyros: https://accounts.autodesk.com/

Autodesk paskyroje galite atlikti šiuos veiksmus:

1. Matyti PĮ duomenis (versijas, serijinius nr., atnaujinimus ir kt.), bei ją parsisiųsti ar instaliuoti į kompiuterį.

Prisijungus prie Autodesk paskyros, skiltyje „Products and services“ pasirinkus „Downloads“ funkciją, galite nustatyti programinės įrangos, kurią ketiname įsidiegti, versiją, platformą, kalbą.

Taip pat, galite pasirinkti PĮ parsisiuntimo būdą: instaliuoti dabar (greičiausias būdas įdiegti programą į kompiuterį), parsisiųsti per specialų Autodesk įrankį „Download Manager“ arba parsisiųsti per internetinę naršyklę.

Paspaudus „Serial number“ galite matyti PĮ serijinius numerius atitinkamai pagal versiją. Tai leis Jums greitai, patogiai ir vienoje vietoje surasti reikiamos PĮ versijos serijinį numerį.

Pasirinkus skiltį „Updates & Add-ons” galite parsisiųsti PĮ atnaujinimus ar pataisas. Pagal turimą PĮ versiją, galite išsifiltruoti ir susidiegti tik jai skirtus atnaujinimus ar pataisas. Vartotojui yra suteikiamas patogumas – viskas vienoje vietoje, pagal Jūsų PĮ versiją.

Daugiau informacijos kaip viską atlikti rasite šiame video:

2. Pridėti vartotojus bei priskirti jiems reikiamus produktus, paslaugas.

Skiltyje „USERS“ galite pridėti programinės įrangos vartotojus ir priskirti jiems Autodesk paslaugas.

Įrašius būsimojo vartotojo vardą pavardę ir el. paštą, pasirinkite PĮ ir paslaugas, kurias jam priskirsite. Pridėjus naują vartotoją, jis gauna laišką iš Autodesk sistemos apie paskyros pasikeitimą ir prisijungęs prie savo paskyros gali parsisiųsti PĮ bei naudoti jam priskirtas paslaugas. Žmogus, įmonėje administruojantis programinę įrangą, esant poreikiui, labai paprastai bei greitai gali pridėti, pakeisti PĮ vartotojus.

„USERS“ grafoje galite taip pat pašalinti vartotoją iš sąrašo.

Daugiau informacijos kaip tai atlikti rasite šiame video:

3. Debesų paslaugų kreditų naudojimo ataskaitos.

Skiltyje „Reporting“ galite gauti naudojamų paslaugų kreditų ataskaitą. „Cloud service usage” galite matyti kreditų sunaudojimą pagal sutartį, „By user“ – pagal konkretų vartotoją.

Pasirinkus „Cloud service usage” bei konkrečią sutartį galite matyti, kiek kreditų buvo sunaudojama konkrečiai paslaugai.

Pasirinkus „By user“ galite matyti, kiek kreditų sunaudojo konkretus vartotojas.

Daugiau informacijos kaip gauti debesų paslaugų kreditų naudojimo ataskaitas rasite šiame video:


Kyla klausimų dėl Autodesk paskyros valdymo? Susisiekite su Programinės įrangos specialistu Andriumi Baranausku tel. 8 640 50 880 arba el. paštu: andrius.b@infoera.lt.

GAUTI PASIŪLYMĄ